Tuba Büyüküstün ün Doğal Güzelliği!
Tuba Büyüküstün ün Doğal Güzelliği!
Çok güzel, eğlenceli ve yeniliklerin de öncüsü Tuba’nın doğal güzelliğinin sırrı ne? Sizler için öğrendik.
Yoğun temponuzdan güzelliğinize ayıracak zaman bulabiliyor musunuz?
Bu aslında günümüzde tüm çalışan kadınların sorunu. Zamanımız az olduğu için o koşturma içinde kendimizi ihmal ediyoruz. Bunun çok yanlış olduğunu düşündüğüm için setten arta kalan zamanlarda ne kadar yoğun olsam da kendime zaman ayırmaya gayret ediyorum. Sadece oyuncu olduğum için değil; kendi bakımıma zaman ayırmak beni çok daha mutlu ve iyi hissettiriyor.
Tuba Büyüküstün ün Doğal Güzelliği!
İnsanlar sizden söz ederken en çok “doğal güzellik” diyor. Siz ne diyorsunuz?
Bence her kadın kendi haliyle güzeldir ve bu güzelliğine sahip çıkmalıdır. Ben de kendimi olduğum gibi seviyorum ve bunun sonucunda da ortaya doğallık çıkıyor. Bu doğallığı korumak içinse çekimler sırasında oluşan yıpranmalara karşı çekim bitiminde mutlaka cildim ve saçlarım için doğal içerikli ürünler kullanıyorum. Sağlıklı cilt ve saçların her kadına, kendini güzel hissettireceğini düşünüyorum.
Piyasadaki ürünlerin çoğunluğu %100 doğal değil. Ürün seçerken nelere dikkat ediyorsunuz?
Seçeceğim ürünler %100 doğal olmasa bile içlerinde mutlaka doğal maddelerin kullanılmış olmasına ve bunların doğru bilimsel yöntemlerle birleştirilmiş olmasına önem veriyorum. Bir ürünü almadan önce mutlaka o ürünle ilgili çevremdeki kişilere danışırım. Bu bir saç ürünüyse kuaförümden mutlaka saçlarıma uygunluğu konusunda tavsiye alırım. Marka seçimi konusundaysa güvenilirliğine inandığım markaları her zaman tercih ederim.
Peki saçınızda?
Saçım farklı. Benim için daha da önemli olduğundan, doğru tercihi yapmaya çok dikkat ediyorum. Uzun ve sağklı olmasını seviyorum ve neler yapıp neler yapmayacağıma öğrenmek için saç modalarını takip ediyorum. Çeşitli ürünleri birlikte  kullanıyorum. Mesela şampuanın, saç kreminin, hatta durulanmayan bakım ürünü ve spreylerin bile aynı marka olmasına dikkat ediyorum. Aynı markanın ürünlerini kullanınca maddeler adım adım birbirinin üzerine ekleniyor ve en iyi sonuç alınıyor. Bu da sağlıklı saçlar için size bir tavsiye…
Saçınızın uzun ve sağlıklı olması için ne yapıyorsunuz?
Kuaförüm bana, saçın ne kadar sağlıklı olduğu uçlarından belli olur der. Ben de bu yüzden saç uçlarına özen gösteriyorum. Çatallaşmış uçları ortadan kaldıracak bir çözüm olmadığına inandım hep. Uçları çatallaştı mı, saçımız da şekilsiz ve cansız görünür. Ben eskiden bundan kurtulmanın tek yolunun 6 haftada bir  kuaföre gitmek olduğunu sanıyordum. Bu da zor geliyordu. Saçımı 6 haftada bir kestirmemin önüne geçecek, saçlarımın daha uzun olmasını sağlayacak ürünler arıyordum, Pantene ile bunun gerçekleşebileceğini gördüm.
Pantene’in yüzü olduğunuzdan beri ürünlerini kullanıyor musunuz? Neden?
Kullanıyorum. Açıkçası çatallaşmış uçları hiçbir şeyin düzeltemeyeceğine inanıyordum. Ama saçımı kestirmeyi çok sevmediğimden hemen denemeye karar verdim. Saçlarımın hayatını değiğtirdi! Saçlarımın çok daha sağlıklı ve güçlü olduğunu hissetmek beni mutlu ediyor.
Ünlülerin kariyerindeki en ilginç ve zor aşamalardan biri, fotoğraf çekimidir. Yeni Pantene Doğal Sentez Serisi’nin lansmanı kapsamında Tuba, bize sahne arkasındaki macerasını anlatıyor.
Tuba Büyüküstün ün Doğal Güzelliği!
“Bazıları çekimin birkaç dakika sürdüğünü sanır fakat aslında bundan çok fazla zaman ve uğraş gerektiriyor. Ekibin ışıkları ve dekoru ayarlaması bile saatler sürüyor. Her köşenin kendine özel bir ışık ve dekoru oluyor. Fotoğrafçılar ise açıları, ifadeleri, saç modellerini ve makyajı hazırlamak için çok çalışıyorlar. Özellikle farklı makyaj ve saç modellerinin kullanılacağı çekimlerde, zamanın büyük bölümü saç ve makyajla geçiyor. Saçıma ihtiyacı olan bakımı ve besini sağlayan güvenilir ve basit yöntemlerden hoşlanıyorum. Bunun için üç basit adım uyguluyorum: şampuan, saç kremi, bakım ürünü. ister inanın ister inanmayın, çekimden önce saçımı kestirmek zorunda bile kalmadım çünkü uçları sağlıklıydı. Saçım daha sağlıklı, daha güçlü oldu ve çekimlere hazırlanmak için çok zaman harcamadım.”
Bu bir ilandır.