8 Aralık 2013 Pazar

SEFİL Bİ HALDEYİM ...


Bu hafta zor geçti... Geçen hafta çarşamba ve perşembe günleri yüksek sesle konuştuğumdan , boğazımda  hassasiyet oluştu... Ses tellerim yıprandı..

Sürekli bi öksürük 11 gündür durmadı...

Perşembe akşamı eşim ist. dışına ablasının yanına gitti ...Kızımsa arkadaşlarına yatılı gitti...Evde yanlız başıma   hasta bi halde kalakaldım..

Gerçi sessiz ve sakindi.. Tek başıma geçtim internetin başına ooooohhhHH  blogları taaradım taradım

Fakat kendi kendime verdiğim söze sadık kalamadım...Güya haftada 3  gün  yürüyecektim..Yattım evde .  Ne hareketi evde kimse olmadığından yemek bile yapmadım...Tezgahın üstünde 2 - 3 zeytin birazcıkta kaşar peyniri yedim al sana kahvaltı modunda ...

Eşim akşam 22' de  eve geldi..  Ona kırgındım tabi.. Beni hasta hasta  bıraktı gezmelere gitti. Canı estimi geziyor beyefendi.. Hiç  bi şey lazım mı ? Bi şey varmı başınızda diye sormuyor!

Bende ona hoşgeldin falan demedim.. Yataktan bile kalkmadım .. Allah cezasını versin ... Öyle kalbim kırıldıki bu sefer beni koca şehirde 17 yaşında kızla tek başıma bırakıp çekip gidiyor diye..

Bir süre (sanırım 1- 2 hafta) hiç konuşmayacağım onunla.Darıldım

Bu arada yemeye içmeye neden son 2 - 3 yıldır düştüğümü anladım... Derin bi  yanlızlık yaşatıyor eşim bana ve ben yiyerek gerçekten rahatlıyorum ..

Yada yiyerek rahatladığımı zannediyorum..

Arkadaşlar kısacası  Pzt - Çrş. - Cuma  günü yürümedim ..koltukta yattım..Kara kara düşüncelerle !

Allah yardımcımız olsun...2014 temmuz ayına kadar Allahtan güç kuvvet ve enerji istiyorum..

Aralık ->Ocak->Şubat->Mart->Nisan->Mayıs->Haziran->Temmuz

Allahım bana güç , kuvvet ve zihin gücü ver...Amiin  hepimize..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder