1 Mart 2014 Cumartesi

BU AKŞAM ;

Hafta sonu tatilim az önce 17:49 itibariyle başladı...

Bu geçen süre zarfında ( Diyet ve Egzersiz) yapma Kararıma  bi gün bile uyabilmiş değilim !

Çalışırken Diyet yapmak mı? O DA NE?

O yemeklik malzemeleri kim alacak? Kim taşıyacak ? Kim Pişirecek?

Benim gibi 2 , 3 tane daha klonlanmış halim lazım...

Bu akşam labneli kalem makarna yiyeceğim... Benden kaçmaz ...

Tavuk suyuna Yalancı İşkembe Çorbası da yaptım mı?

Bu akşam gerçek bir aile yemeği inşallah olacak...

Haftalardır hazır köftelerle besledim Kedi Cek'iyi  ve babası Kutsal Öküzü...

Kedi Cek 17 yaşında ..Annesinin tatlı kedisi...Üniversite sınavına gircek bu sene...

Çok stresli çookk...Allah sınava gircek tüm gençlere yardımcıları olsun...Amin.

Kısacası bu akşam ev yemeği yenecek inşallah ...Bol kalorili....DİYET Miyet yok:)

Yeter canumm 3 haftadır perişanız...

( Arkadaşlar bana arkadaş olsanıza zayıflama gurubu kuralım..Beraber destek oluruz bir birimize ..Yazsanıza bana !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder