26 Şubat 2016 Cuma

BANA NE OLUYOR ?

geçmişimde pırıl pırıl  , fıbstık gibi bir hatundum .. incecik belli  .. porselen gibi cildi olan .. bakımlı ..misler gibi kokan ..

İyi niyetli .. herkese yardıma koşan ...  Güleryüzlü .. gerçektende 4- 4 lük bir insandım ...

...
Bana 2011 den sonra bişey oldu ..  Nefret ediyorum artık bazı insanlardan  ... Gerçekten

...
BANA    NE   OLUYOR   YARABBİM  ?
...

Beni kötülüğe doğru çevirme rabbim ... beni iyileştir .. güzelleştir ...

Rabbim sana yalvarıyorum ... Arzularımdan .. nefsimden beni kurtar ...Saflaştır .. Çünkü ben çirkin bir ruh sahibine dönüştüm ...

Tembel , miskin , umutsuz , bitkin ...
...
Oturup , Hökür Hökür ağlamak istiyorum ...Yanlızlığımamı ağlasam ..Pislik babamın konuşmalarına mı ağlasam .. anlayamadım .. Hayatımın neresine ağlayayım..

HAYATIMIN NERESİNE AĞLAYAYIM ....  

AĞLAMAYA DEĞER Bİ HAYATIMDA OLMADI ZATEN ..
MEVLAM  YARDIM ET ..

ÖNCE   YANLIZLIĞIMI   GİDER  :(
ÖLÜYOOORUUUMMM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder