24 Şubat 2016 Çarşamba

Her Gün Okunması Gereken Motive Edici Yazı

bu yazıyı  eqzdemir.blogspot.com dan aldım.. O da bir başka dergiden almış... Her gün okunması gerektiğini yazmış.Çok beğendim .. Etrafımızda motive edici insanlar yoksa okuyalım kendi kendimize ..

( ben ondan uykum geldiği için izin alamadım  inşallah sinirlenmez..hemen yazıyı ekledim bloğuma çünkü unutmayayım diye ..çok ihtiyaç duyduğum bir makale oldu..uyuycam şimdi iyi geceler)
...
"Bir hayat var önümde ... Zorlukların ve mutlulukların  iç içe olduğu bir gelecek . Başarılı olacağım çünkü;gerçek bir savaşçının kaybetme gibi bir ihtimali yoktur. Ben bir savaşçıyım . Zorluklara karşı dimdik ayaktayım. Zorluklar beni yıldıramaz.Ben zor olanı severim.Zorlanacağım ama o zorlukların üstesinden gelip mutlu olacağım.Başarılı ve mutlu bir İnsan olmayı hayat amacı olarak belirledim... Giriştiğim her işte başarılı olacağım . En azından başarılı olmaya çalışacağım. En ufak şeylerden  bile mutlu olacağım. Heyecanlı bir yaşam beni bekliyor...

Her şey bana bağlı . Başarılı olmak,mutlu olmak ve en önemlisi insan olmak bana bağlı. Her şey benim ellerimde .Belki de ülkemi kurtaracağım Mustafa Kemal Atatürk'ü  örnek alarak. Belki de Dünyayı değiştireceğim... Ya da hiç bir şey gerçekleşmeyecek. Her şey bana bağlı karar vermem lazım... Ben istersem ,gerçekten istersem bunları yapabilirim.

Mutlu bir yaşam beni bekliyor. Maddi-manevi yönden zengin  ve kaliteli bir yaşam . Başkalarına faydalı, kendine faydalı bir yaşam beni bekliyor. "Bugün hayatımın geriye kalan ilk günü" diyorum...
"-Doğduğunuz zaman herkes gülerken siz ağlıyordunuz , öyle bir yaşayın ki herkes ağlarken siz gülün."

Yazar:Ferhat ERDem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder