26 Kasım 2015 Perşembe

10 KİLO NE YAPIP EDİLİP VERİLECEK.... SPOR , YEMEĞE DİKKAT ve EĞZERSİZLE TOPARLAYACAĞIZ

Bedenim zavallı bedenim , ne yapmışım ben sana ... Ne hoyrat davranmışım ... acımamışım kuruş sana... Beni asla haketmeyecek insanlara sırnaşmışım ..dostluklarını istemişim ... Hiç mümkünü yokken ..saatlerimi harcamışım ..selam bile vermeyecek insanlara ..

Evet harcamışım yazık  43 senemi tepe tepe ...Gün günden bedenimi mahvetmişim...Yavaş yavaş ölümü  biriktirmişim ...

Rabbim bana gerçek dostluk ve arkadaşlığı nasip eyle.. 1 dost ve arkadaş yeter bana ...Gerçekten kaliteli ve hakiki bir dost istiyorum.

Şu içinde bulunduğum garip yapayanlızlığımı giderecek  kaliteli bir can istiyorum...Bir arkadaş ..

Bedenimi ve ruhumu iyileştirmeliyim...

Hergün yavaş yavaş adımlarla ...Ama düzenli ve istikrarlı bir şekilde ...

İçimdeki  ve etrafımdaki tüm fazlalık ve toksinlerden kurtulmak , arınmak istiyorum.. Ruhumu ve çevremi iyileştirmek istiyorum ve bunu kolaylıkla , hayrıma olacak şekilde yapmayı   seçiyor  ve diliyorum ... 
                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder