5 Kasım 2015 Perşembe

4 Kasım 2015 Çarşamba Günü Kendimi Kurşunladım...

Bana kimse kötülük yapmadı ... Kimseden bir kötülük görmedim..

İtiraf ediyorum tüm kötülüğü kendime kendim yaptım...

Geri dönüşü olmayan yanlış kararlarım ...beni yanlış kararlara sürükledi ...

Açıkca yazmam gerekirse yanlızlık dehşet bi şeymiş..Bunu yenemedim , aşamadım ..Meğerse tek başına yanlız yaşayan inssanlar ne korkunç bir şey yaşıyorlarmış ...

Sabah olupta o yataktan dışarı çıkabilmek ...Bazen günlerce , hatta haftalarca mutfakta bi tas yemek pişirememek ... Oturup düzenli bi öğün yiyememek ... Bazen hatta  o tek başına hücreye dönüşen eve girememek ..

İşte kendi canıma kıydım , öldüm.. Tekrar ayağa kalkıp kalkamayacağımı bilemiyorum...Deneyeceğim ...

SONuç ; afedersiniz  kendimi mahvettim...

Pekala ; yeniden ayağa kalkmalıyım .. Bu sefer sümüklerimi çekmeden  , Ağlamadan , dimdik ayağa kalkmalıyım ...

Ve bir daha asla aynı hataya düşmemeliyim ...
..

Yapabilecek miyim ? Başarabilecek miyim ?

(Bizi yaratan Yüce Allahım  tüm insanları affet ... Ve bize aynı aynı hatalara düşmekten koru bizi ...Yaşımız da ilerledi artık doğru şeyleri yapabilmek için pek fazla şansımızda kalmadı ...Artık sağlıklı, başarılı ve çooook mutlu bir yaşam istiyorum ..şükürler olusn sana)

NOT : Kimsenin olmadığı bir ortamda sessizce ağlıyordum bugün , işyerinden  sevdiğim ve güvendiğim arkadaşım yanıma geldi ..Neden ağladığımı sordu.. Hayatın ve hatalarımın beni bunalttığını söyledim ...

Oda bana '' Allaha yaklaş .. Ondan koptukça hatalarımız ve hayat bizi esir alıyor dedi ..Doğrusu hayata bodoslama dalmış biri olarak  çoktaaaan Yüce Allahımı unutmuştum ..

Bana namaza başla ..zamanlla bak nasıl olacak hayatın dedi ..

Denemek istiyorum ...Denemeliyim... Denemekten ne zarar çıkar ki ? Bir deneyeyim en azından .. Yapabildiğim kadarıyla hangi gelişmeleri yaşadığımı size anlatırım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder