3 Kasım 2015 Salı

GÖBEK YAĞI OLUŞUMU

Başlangıçta ayva bir göbeğim vardı..Birazcık egzersiz yapıp 1 gün yememi kestiğimde dümdüz bi karın haline dönüşüyordu ...

2013  Nisan ayında başlayan yataktan dışarıı çıkmama sürecimle birlikte  vucudumda falsolar başladı..

Başlangıçta kendimi yenileyebiliyordum..

Fakat bu sene yaz tatilimde kendi kendime söz vermiştim spor yapacağım diye.. Yok yapmadım amca ...Yattım .. Yattım ... İtiraf ediyorum ...Tembel tembel ..sağlıksız beslenip yattım..

Üstüne üstlük ayak bileğimi de kırınca 1,5 ay sırtüstü yatakta kıvrandım...kıpırdayamadım...

Meğersem benim şimdiye kadar  göbek göbek diye ağladığım şey GÖBEK DEĞİLMİŞ milleeet...

Aynada kendime bakamıyorum..

NE OLDU BANA ? 

Sorunun cevabı basit...Gün güne ekledim..Haftaları haftalara ekledim ...Kocaman bir göbek sahibi oldum ...

Nah , bööle kocaman bi şey ...  eee , ne olacak şimdi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder