7 Mart 2016 Pazartesi

AYIP ... AYIP ... YUH YANİ ....

Evet aikidoya  başladığım ilk gündenn  itibaren çalışmama rağmen yuvarlanamıyorum ..

Takla atamıyorum iyi mi ?  Geri takla aşamasında iyiydim ama .. Gelişmeye tam başlamıştım ki ; bir anda korkularım beni tekrar sardı ..

Biraz biraz ukemi (takla) atmaya başlamıştım ki ; bana bir anda bir şey oldu ve hiç takla atamamaya başladım ...

Bana ne oldu ? beynim de ne var ? Umutsuz muyum ? Hoca bile umudunu kesti benden sanki ? Adamcağızda uğraşmıyor artık benimle ... Onun adına da üzülüyorrum .. Derslerine devam edipte bir adım gelişemeyen bir öğrenciyim.. Bu durumun onu üzdüğününde farkına varıyorum ...

İnternetten biraz araştırma yaptım ..  Mae ukemi  tabiki ...  5 farklı hocanın ukemi  çalışması videosunu buraya koyuyorum .

1)Guy Nader in Dans hareketlerinde rastladım. Dansta da  ukemi varmış Abi ..


2) Ninja Schoolun eklediği ukemi dersi



3) Florida Aikido Kulübünün Core Training Çalışması


4) MusicNazis 'in Ukemi Practisi


5) Kevin Secours Beyin ukemisini izledim ama yapmam seneler alabilir.



Eveett  bu gecelik bu kadar yeter ... Gece 1 oldu ..
Sabah erken kalkıp , duşumu alıp , kahvaltımı edip .. Doğruca 1 saat yürüyüşe gideceğim ..
Hoca aldığım kiloları görünce şoka uğradı .. 15 günde o göbek nasıl oldu dedi :(   Göbeğime kızdı ... O olmayacak dedi  ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder