8 Mart 2016 Salı

SEVGİLİ MİLLET , HAYATA ve YAŞAMAYA DEVAM EDİYORUM .. GÜLÜMSEMEM AZALSA DA ..

Ne yapalım benim hayatım  da  böyle yazılmış demek ki ...  Alınyazım böyleymiş  derler ya  bazı kadınlar boynunu büküp ...

Şöyle mırıldanırlar  .. Hafifçe boyunlarını bükerler  ve başları yana hafif eğik şekilde fısıldar gibi ;

 -  Eh kader böyleymiş , alınyazımız buymuş ! Başa gelen çekilir . derler .

Aha abicim bende  bu lafları söylemek .. Boşvermek ,   Koyvermek  ve   İçine s.ı .ç tığımı  hayatımın söylemek istiyorum ...

Fakat tam da bu cümleyi yazdığımda klavyeden .. Zihnim bi taraftan bana laf yetiştiriyor tabi !

Her zaman olduğu gibi hiç susmayan duraksamayan zihnim  ; ortaya çıkıyor ve caart  cevapları yaıştırıyor.

Sen bir müslümansın ... Müslüman  boşvermez ,   koyvermez  , direnir .. İnançlıdır .. İnanır ...

Gerçek bir müslüman olmak istiyorum ...   İnşallah ... AMİN.

Bu arada  ukemi çalışması yapmadım bugün .  Neden mi ?  Akşam eve geldiğimde zihnimi toparlayamadım ... Hayatıma dış unsurlları  fazla müdahil ediyorum galiba ...

Aslında hayatımın  bağırsaklarını temiizleyerek  yeniden can bahşetmeliyim yaşamıma ..İnşallah ..

Bu sefer deneyeceğim yol  biraz tuhaf olacak .. Namaz kılmayı ( daha doğrusu , düzenli namaz kılabilmeyi ) ve dualar etmeyi  deneyeceğim. ZOR  bir yol olacağını düşünüyorum ..ZOR ..

Yüce Allah  kolaylaştırsın bu gideceğim yolu ve yardımcımız olsun , kolaylıkla ilerleyebileyim bu seferki seçtiğim yolda.. İnşallah ..adım adım .. adım adım .. küçücük adımlarla ilerleyebileyim ...Yüce Allah hepimizin yardımcısı olsun .. Çünkü onun yardımı ve koruması olmadan ben bi  şey yapabileceğimi sanmıyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder