20 Mart 2016 Pazar

Yakında Yapayalnızlıktan Öleceğimi Biliyorum ...



Kalbim , gönlüm ve Ruhum ...
 Aklım ,  beynimm  ve yüreğim   ölmeye karar verdi ...

Ya İstiklal  Ya Ölüm ...Şu aralar bu psikolojideyim.. Yataktan dışarı çıkmam ölüm kalım savaşı gibi ...

Bu şavaş benim savaşım ... Hayatta kalabilme  savaşım ...  

BAĞIMSIZLIK  SAVAŞIM...  YENİDEN AYAĞA KALKMA SAVAŞIM ...

Hayata tutunabilmem için ukemi (takla)  yapabilmeliyim...  Şimdilik hayatımda tek derdim tek tutanağım o kaldı ...
...
8 Martta düzenli namaz kılacağımı aksatmayacağımı .. sürekli dua edeceğimi  yazmıştım ya  millet .. Bu pek mümkün olamıyor.. yapayalnıızlıktan ..işteki stresten ..yorgunluktan ..

Daha çokta iradesizlikten , tembellikten  yüce Allaha karşı saygısız ve sorumsuzluktan dolayı sanırım ..  Yoksa ciddi olarak onun kapısına yönelseydim yapabilirdim ..

Dünyadan , insanlardan , kendi egomdan(nefsim) isteklerimden arzularımdan bıktım ... Sadece beni yaradana yönelmeyi başarabilecek miyim ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder