24 Nisan 2016 Pazar

3 4 GÜNDE BİTEN MUHABBET .... GÜYA İYİ BİR ARKADAŞ OLACAKTI ! O DA DİĞER ERKEKLER GİBİYMİŞ



İnternette tanıştığım ''Olasılık'' nikli Ankaralı 37 yaşındaki beyle  yaklaşık 3 veya 4 gün konuştuktan sonra farklı dünyalardan olduğumuzu anladık ... Hatta farklı  galaksilerdendik sanırım ...

Onun tek istediği  bir kadındı ..( Galiba erkeklerin hepsinin  bütün istedikleri bi kadınla olma fikri sadece sanırım ) 

Oysa ben  4 duvar arasında yapa  yalnızlığımı giderecek bir dost arkadaş ...bir ses  arıyordum ..

Tam da bu sefer istediğim gibiydi.. Felsefe , siyaset , sosyoloji, fizik , matematik , nlp , hipnoz ,spiritüellik  hayatla insanla ilgili her konuda konuşabiliyorduk .. aynı türde kitaplar okuyorduk .. aynı türde filmler seviyorduk..tartışıyorduk.

Bu sefer tamda bu seviyeli , entelektüel kapasitede biri derken bu da  diğer erkekler gibi menfeatperest çıkıvermesin mi ?

Olmadı ... Bulamadık kendimize bir   SES .. bir CAN .. 2  laf konuşacak bir arkadaş ..

Bende bir hatamı var ne .. Konuşmayı sürdürürken iyi de .. Konuşmamız ilerlerken ilerlerken o beraber olacak birini istediğini söyledi..Ben de konuşacak birini istediğimi Asla evlenmeden  nikahsız kimsenin elime bile dokunamayacağını söylediğim de  Bay Olasılık  hönkledi ... Kötü oldu ...

Bay Olasılık  taşa çarptı  .. Ve beklentisini açıkladı ..Bir kadın aradığını ..ama nikah , yüzük felan düşünmediğini söyledi..

Onu görmedim , beni görmedi..

Elveda dedim ...

Tövbe be ..  Bir daha  konuşmak , ses duymak için bile  netten kimseyle tanışmayacağım.Erkeklerin hepsi aynı be.
...
Gerçi evde 4 duvar arasında birisiyle konuşma ihtiyacı duyunca ; tövbeme ssadık kalabilecek miyim ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder