19 Nisan 2016 Salı

YAŞAMIMI DÖNÜŞTÜREMEMEK ..



Einstein in dediği gibi ''hep aynı şeyleri yapıp  farklı sonuçlar beklemek deliliktir.''   Ne bileyim işte büyük ihtimalle bende deliyim...

Bu arada  ev dökülüyor...Mutfak pislik bir halde .. Dayanılmaz ..Kapısını açmaya korkuyorum ..

İnternette birisiyle tanıştım .Pazar sabahı yalnızlıktan konuşma ihtiyacı duydum ...

Biriisinin sesini duymak bir iki laf konuşmak ...

Pazar sabahı ailemi arayıp ben yalnızım , bunaldım .. bi ses duymaya ihtiyacım var  denemez tabiki..

O malum sürekli açtığım sohbet sitesini açtım ..''olasılık'' nikiyle giren Ankarada yaşayan bir kişiydi . (biliyorsunuz daha önceki yazılarımda bu süreci yazmıştım.Ben evde 4 duvar arasında yapayalnızım ve 2014 ekim ayından beri o sohbet sitesinin bağımlısıyım..geçen ay girme sıklığımı azaltsamda ; kararıma sadık kalmadım ve tekrar hergün o sitede bi ton insanla konuştum.. )Gerçi yavaş yavaş bıktımve soğudum ve de midem bulandı ..galiba terkediyorum yavaş yavaş ...

Arkadaşlar 1,5 sene olacak bağımlılığım..Bu bağımlılığı olupta , kurtulabilen varsa anlatsın lütfen nasıl bundan kurtulduğunu .

Neyse ;  internette  konuşmak  , dertleşmek  için bulduğum arkadaşımı  anlatayım size ;

37 yaşında eşinden 3 yıl önce boşanan biseksüel olduğunu söyleyen bir erkekti .. (biseksüel her 2 cinsede ilgi duyan demekmiş.)

konuşmaya başladık.. İkimizin hayatıda dramatikti .. Konuştukça dramlarımız ortaya döküldü..

16 yaşındayken 3 erkek tarafından saldırıyya uğramıştı. yinede hayata tutunabilmişti.kendisinin yaşadıkları ve şu andaki yaşama tutunma azmini dinleyince gerçekten saygı duydum ona.bir kere yaşamdan hiç vazgeçmemiş , salmamıştı kendini ve hiç pes etmemişti.. Öylesine takdir ettim ve saygı duydum anlatamam.

fakat endişede ettim acaba sessiz bir çığlık mı atıyordu? bakalım konuştukça birbirimize iyi geliriz inşallah..

Üzüldüm.. üzüldük ..Yalnızdık .. Yapayalnız ..

Ölüyorduk yavaş yavaş ...

Evet yalnızlık adamı ÖLDÜRÜR ...(Bilimsel olarakta ispatlanmış)

'' olasılık''la akşamları konuşmaya karar verdik.. Pekte aynı dünyanın insanları değiliz ... Ama  ses duymak iyi geliyor !!

*****   ..not; namaz kılarak şifalanma , iyileşme çalışmalarım  pek iyi gitmiyor.. bi arpa boyu ilerleyemedim.. düzenli ve ssürekli hale getiremedim.. biraz daha çalışmalıyım bu konuda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder