23 Şubat 2014 Pazar

YAŞLANDIĞIMI ANLAYINCA AĞLADIM...

Tıpkı sinema oyuncusu Sharon Stone gibi benimde yaşlanma belirtilerim başladı ve yemin ederim bende ağladım..

Moralim öyle bozulmuştu ki ; anlatamam...15 - 20 gündür yeni yeni kendime gelebildim..

Yaşlanma fikrine çok zor alıştığını ifade eden Stone, ''40'lı yaşlarımda kendimi bir şişe şarapla banyoya kapatıp aynaya bakıp saatlerce ağlardım'' dedi.
Hollywood'un seks ikonlarından 55 yaşındaki Sharon Stone, son röportajında açık konuştu. - 1


Daha sonra bu duruma bakış açısını değiştirmeye karar veren Stone, ''Kendime 'nasıl yaşlanmak istiyorsun' diye sordum. Bir dansçı gibi düzgün bir fiziğe sahip olarak yaşlanmak istediğime karar verdim'' şeklinde konuştu.
Bu kararın ardından ünlü yıldızı yaşam tarzını değiştirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder