21 Ekim 2015 Çarşamba

.. CAN SIKINTISINDAN YEMEK YEMEK ....

Geçen hafta  perşembe günü yürüdükten sonra  adım atmadım .. Cumartesi günü avrupa yyakasında tedavi çin doktora giderken , metrobüste akşam eve geri dönüyordum..

Çok çok kalabalıktı .. Kapıdan zorla kendimi içeri atabildim.. Kaç tane metrobüs geldiyse de hepsi tıklım tıklımdı ... Neyse zar zor bindim ..

O kadar kalabalıkta balık istifi gibiydim.. Cam kenarına tutunmuştum.. Kalçama bölgemde bi beden hissettim...Önce bi şey anlayamadım ..Kalabalıktan dolayı sandım.. Sonra bu temasın bir el olduğunu hissettim .. ama bunu algılamam bi kaç  dakkamı aldı galiba..Çünkü bu el mi..kalabalıktan dolayı temas mı anlayamadım..Balık istifi gibiydik..

Çünkü  metrobüsü sürekli kullanan biri değilim.. Özel araçla yolculuk ettiğimden olsa gerek vede otobüsün içi çok kalabalık olduğundan  kötü bi şey düşünmedim ...

İşte bu süreçte ; Hissetmem ve algılamamla birlikte ters döndüm ... Ve inanırmısınız  sanki dünya başıma çöktü..

Psikolojim ...sıfır oldu .. Ses çıkarayım mı ? tepki vereyim mi diye düşünüyordum ...Pis pis güldü o şahıs ... Ve hızlıca otobüsün ortalarına doğru kayboldu gitti ...

Berbattım ... Kendimden tiksindim ..cumartesi günü eve geldiğimde  ağladım ve saat 18:30 'da yatağa girdim ve uyudum ..

Pazar günü yataktan dışarı çıkmadım ... Hiçbir insan görmek istemedim... İnsanlardan , özellikle de erkeklerden midem bulandı ...Pazar günümü ağlayarak yatakta geçirdim..

İnsanın en az olduğu  bi köye gitmek istiyorum.. Erkek felan olmasın ..

Yüce Allahım  eğer o pis ruhlu adam metrobüslerde bu hareketini devam ettirecekse ellerini , kollarını  hareket ettiremez hale getir rabbim .. Daha daha da iyisi canını al ..kanser olup 1 ayda gebersin ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder