23 Ekim 2015 Cuma

.... OLDU BE ... BEBEK AYAĞA TUTUNARAK AYAĞA KALKTI ..

Evet Arkadaşlar nerde  kalmıştık ..  Size  evden  2 senedir hiç dışarı çkmadığımı , son bir senedir de  günümün çoğunu yatakta geçirdiğimi anlatmıştım.

İşte bu  durumu düzeltmek için  spora başlayım dedim .. Ve evimin dibindeki   Aikido  kursuna katılıverdim ...  Çalıştım  çalıştım.. çalışmaya devam ettim ...

Başlangıçta teknikler  oldukça karmaşıktı ... Adımlar ..sağa dön , sola dön acaip karmaşıktı ...

Mart ayından  beri çalışıyorum.. Nisanda ve Mayısta ve Haziranda  2,şer hafta gittim... Üstelik Temmuzda ayak bileğim kırılınca Ekim ayına kadar  evde kıpırdamadan yattım ...

Ekim ayının  girmesiyle birlikte  tekrar spor salonuna  gitmeye başladım ..

21 Ekim 2015 Çarşamba akşamı  hoca beni Er meydanına sınava  kaldırdı ... Heyecanlıydım ..Korkuyordum ..Teknikleri yapamazsam rezil olurum diyordum ...Herşeyden önemlisi de ukemi (öne ve geriye takla ) yapamıyordum.

Sırayla  o teknikleir yapmamı istedi bende elimden geldiğince yaptım ... Oldukça zorlandığım teknik Shihonage oldu.. İkkyo'da da  galiba fazla adım attım ...Tam hatırlayamıyorum ...

Fakat sınavın sonunda  Hocam '' 5. Kyu'sun ''dedi .

Aikido için bu şu demek ; dünyaya yeni doğan bir bebek 7 aylık oldu ve  ebeveynlerinin yardımıyla tutunarak ilk defa ayağının üstüne dikildi anlamına geliyor.. Yani Küçük ayaklarımla tutunarak ilk defa ayağa dikildim .. Bundan sonra düşe kalka yürümenin nasıl bi şey olacağını öğreneceğim .. Daha ilk adımımı atmadım henüz...

Şükürler olsun Yüce Allahıma beni yarattığı için ...Hocalarıma ve ukeme teşekkür ediyorum..

Keşke sınavımı videoya alabilmeyi aakıl etseydim ..Buraya eklerdim .. Sizde seyrederdiniz.. Neyse bi dahaki sefer 4.Kyu sınavımda inşallah arkadaşlar nasip olur...

...
NOT : Hoca sağlıklı beslenmemizi istiyor..Şeker yasak dedi ...Hocayı dinlemem lazımda çay şekersiz içebilir miyim ? bilmiyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder