6 Ekim 2015 Salı

YAPAYANLIZLIK DUYGUSUNU AŞABİLMEK

Merhaba Arkadaşlar ,

Tekrardan  koskocaman bir evde yapa yanlız yaşamaya başladım .. Bu yapayanlızlık duygusundan kurtulabilmek için kendimi  internette bir sohbet sitesine yapışmış  bir halde buldum..

Konuşmak , dertleşmek ..  hepimizin  en çok ihtiyacımız olan şeylerden biri...Sosyalleşmek...

(benim için dua etmenizi istiyorum..mutluluk verecek bi eşim olsun yada halimi hatrımı soracak bi bayan arkadaşım olsun inşallah cümlemize )

İşte uzunca zamandır yaklaşık 8 - 9 aydır , konuşabilmek (-daha doğrusu yazarak konuşabilecek ) bir arkadaş ve insan aradım durdum ...

Umutsuz vak'aydım ... Karşıma bir sürü insan çıktı .. Yaş grupları ve eğitim düzeyleri farklı farklı inssanlardı bunlar ..

Yapayanlızlık acaip bi  şeymiş..İnsanı çökertiyormuş..   Yüce Allah  kimseyi yapayanlız, , arkadaşsız ve kimsesiz bırakmasın ... Öyle anladım ki bunu ...

Yüze yakın insanla tanıştım.. Fakat insan gibi bi kaç tane çıktı içinden .( Tabi sanal  ortamda insanlar görünmediklerinden olsa gerek içlerinde ne varsa dökülüveriyor )

Sonunda  anladım ki ; bu sanal sohbet ortamından doğru düzgün arkadaşlık oluşturulamıyor....Vardır mutlaka ama ,   bana denk gelmedi ...  Belki de ben  bilemedim arkadaşlık oluşturmayı ..Doğrusu korkuyordum da , çekiniyordum da ...

Evde duvarlarla konuşup , tv seyredeceğim , yağlıboya resim yapacağım bol bol ...  

Vazgeçtim artık ... yapayanlız olarak yaşayacağım.. KİMSESİZ ,,UMUTSUZ ..

-----
NOT : 15 gündür evde yemek yapmadım ... kahvaltılıklarla idare ediyorum.. Saat şu an 15:40  mutfağı temizleyip yemek yapmalıyım.

NOT 2 : Evi temizlemeliyim..

NOT 3 : Yürümeliyim ... Göbeğim balkonu bırakın , teras gibi oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder