23 Mart 2013 Cumartesi

10 KİLO VERME ÜZERİNE ARAŞTIRMALARIM

Bi takım beni üzen ölaylardan sonra kendimi yemeye vermiştim...Yemekten başka bi şeyden zevk alamıyorumdum...Kendimi ne eve ne barka veremiyordum...Beynim çok meşgul ve doluydu...

Açıkca yazmam gerekiyorsa  iş ortamım çok gergin ve yoğundu...Hele hele iş ortamımdaki bi tane boyu devrilesice bi bayan arkadaş vardı ki ; anlatamam ...Kadın tamamen  bi egomanyaktı...Hiç bir iş yapmaz ...ama ortalıkta geg geg  , bağıra bağıra kendini çok güzel pazarlardı...

En çokta buna şaşırıyorum ben işte...Bi bok yapmadan nasıl , kendini pazarlayabiliyor hayret ediyorum hala bile...

Neyse şükürler olsun ki Ekim 2012 de o iş yerimden ayrıldım da , onun suratını görmüyorum...Allaha yüzbinlerce şükürler olsun... Dünya varmış , hayat varmış , insanlık varmış...Yeni iş yerimde öğrendim...

Fakat 2007 senesinde hem kilo almaya hem de selülitlenmeye başladım...Aradan geçen 6 senede  yemekten başka bi şey de yapmadım...

Spor ayakkabı aldım yürürüm diye fakat yürümedim...Göbek için mekik çektiren AB rocket cihazı aldım , fakat cihazın yerini bile hatırlamıyorum...

Kısacası kendimi salmışım...Dün akşam internette gezinirken Gül Kaynağın sitesine rastladım...

Otlar , yeşillikler  , taze sıkılmış sebze ve meyve sularıyla yapılan 21 günlük detoks programı , süt ürünlerini yasaklaması falan bana çok ilginç geldi...

Ben 61 kilo olmuşum...Hedefim 51 kiloya inmek...İnerkende sıkılaşmak...Öyle sağım solum pörsüyüp , sarkmasın istiyorum...İnşallah 51 kilo olurum ...

Beni kasan tek şeyse çay...Şekeri hayatımdan nasıl bırakacağım ki????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder