21 Kasım 2013 Perşembe

GÜÇ ve KUVVETİ BULAMAMAK ...



Salı günkü postumda  zayıflatıcı çorba yapacağımı ve sabahtan akşama kadar bu çorbayı içeceğimi eklemiştim...

Çarşamba günümü isteksiz ve boş bir şekilde geçirdim... Aslında markete gidip malzemeleri alıp evde güzelce pişirmek için çok güzel fırsatım vardı ...

Yok yattım , TV'nin karşısında  önce TRT Belgeselde Balıkesir'in Çamköy denilen yerinde TAHTACILAR Türkmenlerinin geleneksel Türkmen düğünü seyrettim...Çok güzel kadın başı süslediler ...Hele o başa takılan takılar zülüf takılarına bayıldım...

Sonra Ülke Tvydi galiba Sekülerizme karşı olan bi yazar konuşma yapıyordu ..Onuda ilginç buldum..Hadiiii  onuda dinle derken  muhteşem akşamı tamamlayarak gece 12 ettim...

Gece  12 olduğunda sürüne sürüne yatak odasına gittim..Ve uyudum.

Sabah 8'de kalktım...Çayımı içtim az önce ..Bol şekerli tabiki...Şekersiz çayı hayatta içemem...

Çay içmeyince de başım ağrır...

( Not : Saat şu anda  sabahın 11'i  kutsal öküzüm  nöbetten geldi ve yatak odasında uyuyor ses yapmadan bende bilgisayarımda yazımı yazıyorum...O uyusun diye ses yapmamaya çalışıyorum...Bugün yemek yapmam lazım...Günlerim verimsizleşmeye başladı...

Bu diyet ve zayıflama işini ne yapacağım?

10 kilo vermem lazım!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder