29 Kasım 2013 Cuma

HAFTADA **** 3 **** GÜN

         Sevgili  Arkadaşlar ,


Spor ve egzersiz adına  piyasada hangi alet ve cihaz varsa  hemen hemen yarısı bizim evde mevcut zannedersem...




    Televizyonda  görüp mesela  bi göbek kası çalıştırıcı AB ROCKET isminde bi cihaz almıştık..Topshop  magazasından .. Fakat ilk eve geldiğinde inanırmısınız 1 defa yaptım ve yemin ederim aradan 4 sene geçmesine rağmen bir daha  elimi bile sürmedim alete...

    Ve hatta yerini bile bilmiyorum. Herhalde , yakında havaya uçacak olan depoda bi kolinin içindedir..

     Söylemesi ayıptır ...Çetinkaya mağazalarında spor ayakkkabılarında indirim vardı ...Yürüyüşe başlarım diyerek bi yürüyüş ayakkabısı aldım...Aradan tam 3 sene geçti...OHhaA yani  ayakkabı kutusundan bile çıkamadı...Geçen gün bu kutunun içinde ne varmış diye bi baktım ki ne göreyim yürümek için aldığım ayakkabı ...!!!

     Çok utanç verici bi durum...  Ben bu ayakkabıları haftada 3 gün 1 'er saat   kullanmaya karar verdim...

     Siz değerli arkadaşlarımında  haftada 3 gün bana katılmasını istiyorum...

    PAZARTESİ ,   ÇARŞAMBA  ve CUMA  akşamları  bundan sonra bana katılmanızı istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder