25 Kasım 2013 Pazartesi

KENDİMİ YANLIZ , BAŞARISIZ ve MUTSUZ HİSSEDİYORUM...

Ne tarafa yetişeceğimi bilemiyorum...

Plansız bi şekilde yaşıyorum..Plan yapamıyorum çünkü yaptığım planlar tutmuyor...
Her an bir gelişmeyle planlarım bozuluveriyor...

İradem çökmüş...İrade diye bi şey kalmamış bende..."Sıfır(0)" irade ile idare ediyorum hayatımı...

Perşembe gününden beri 5 (BEŞ)  koca gün geçirdim...Zayıflamak adına bi adım dahi atamadığım gibi ...bolca yedim .. mutlu oldum ..mutlu oldukça  kıçım kilo aldı..Şu andaki göbeğimi nasıl anlatayım pek iyi  değil durumu...Ayva göbeklikten çıktı gitti..Pelte göbek oldu bi nevi...İNGAAA

Eğer başlamazsam ben bu diyet ve SAĞLIKLI BESLENME işine daha çok ağlayacağım galiba...

(Not : Benim kutsal öküz kendine ne biçim bakıyor anlatamam..Adam her gün spor salonuna gidiyor..Kahvaltıda önce süt ve yulaf gevreği , bal ve meyveden oluşan 1 kilo sütü içiyor..

Sonra 1 - 2 saat sonra yumarta beyazlı kahvaltı ediyor DOMUZZ... yediği zeytin boğazına tıkansın inşallah...Saat şu anda 16:28 ve ben bu yazımdan kalkıp akşam yemeği yapmak durumundayım..Mutfağımda uçuyor..Bulaşık makinasını da açmadım daha...

Akşam geldiğinde Kutsal Öküz şöyle soracak : Bugün ne yemek yaptın? Protein var mı?
Senin aazına yapayım , proteinli yemeğine de sanada s.cayım be adam ...Sen spor salonunda saunada terlerken ben işte geberiyordum...)

Kendimi yanlız hissettiren işte o kutsal öküz sayesinde yemek yeme isteğim artıyor , ne yazık ki..Ben çok yiyen biri değildim..Ben mutsuzum...ÜHüüüüüüüüüÜÜÜ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder