19 Kasım 2013 Salı

KİLO VERDİREN ZAYIFLATICI ÇORBA

Ne yapacağımı bilemiyorum...Kafam karmakarışık ...!!! Bi yerden başlamalıyım ama nasıl...

   İnternette ve blogları okudukça iyice kafam karıştı...Kilo vermek zor işmiş...
Bana göre değil bu diyet işleri...

   Neyse Başlamak için şu çorbayı seçtim ...Yıllar önce 2004 senesinde bi doktor hanımdan almıştım bu tarifi ...Kendisi 40'lı yaşların sonuna gelmiş bir bayandı ama  aynen 30 yaşında gibiydi..Ve kendine acayip bakıyordu...Yine birgün sohbet edip konuşurken çantasından bu çorba kavanozunu çıkardı ve içmeye başladı..

   Kilomu korumak için bu çorbayı içiyorum dedi...İşte o gün bu gündür aklımdaydı bu tarif...helal bana 9 senedir ne diyet , ne bi yürüyüş yapmışım..(he he he.:).Aynı tarifi Gül Kaynak'ın sitesinde de rastladım ... Fakat Gül Kaynağın tarifinde havuç var ..?

    Havucun kalorisinin yüksek demişti o zamanki doktor hanım...

Bu çorbayı sabahtan akşama kadar istediğin zaman kaşık kaşık iç Arkadaşım...Sana bol enerji verir  AMA  zayıflatır diyorum...

  1. 1/2 Demet Roka Sapı
  2. 1/2 Demet Maydanoz Sapı
  3. 1/2 demet Ispanak Sapı
  4. 4 Dal Taze Nane
  5. Taze Zencefil (Başparmak büyüklüğünde)
  6. 1 Adet Orta Boy Soğan
  7. 1 Baş Sarmısak
  8. 1 Adet Patates
  9. 2 Adet Havuç
  10. 2 Adet Kreviz Dalı
  11. 3 Çiçek Brokoli
  12. 2 Adet Kırmızı Biber
  13. 6 Dal Fesleğen
  14. 1/2 Kırmızı Lahana
  15. 1/4 Beyaz Lahana
 
Malzemeleri bir taşım kaynatıp süzeceğiz. Tanesiz olarak suyunu gün boyu tüketebiliriz.
Çorbamızı tatlandırmak için kullanabileceklerimiz:
  • Zerdaçal , Kuru Nane , Kuru Kekik , Sumak , Kırmızı Pul Biber
  • Taze Limon Suyu
(  Şu anda Gece 00:42  çok uykum geldi...yarın bu çorbayı yapabilmem için sabah erkenden kalkıp alışveriş yapmam lazım... Ayrıca çok yorgunum...kim yapacak bu çorbayı ? Vallaha şimdiden yılmışım!!!!Yapamıyacağım galiba..

Yazıya başlarken büyük bi isteğim vardı...Daha yayına koymadan yorgunluğum kazandı ...
Acep bu ne iştir? )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder